Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2014-12-11

Ett litet meddelande från mig


Hej hej!

Jag har varit lite frånvarande ett tag. Vissa av er har försökt få tag på mig, några av er undrar säkert vilka som har vunnit lucka 2-10 och så skrivs det ju inte så frekvent här (bortsett från mina schemalagda kalenderinlägg). Livet är ju lite som en bergochdalbana, det går upp och ned och det är snabba kast. Så har jag haft det den senaste tiden och det har tagit väldigt mycket energi. Därför så gör jag inte mycket mer än det som krävs för familjen just nu.
Vinnarna kommer presenteras efter hand och jag kommer förhoppningsvis att bli lite piggare igen inom kort.

3 kommentarer:

  1. Kämpa på! Du gör det finfint :)

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i, stressa inte med träningen än när du har viktigare saker för dig!

    SvaraRadera
  3. Träna kan man göra när som helst, adventskalendern försvinner inte heller. Frida är däremot bara nyfödd alldeles precis nu ,så jag tycker du har ordning på dina prioriteringar.

    SvaraRadera