Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-10-09

Då var vinterträningen igång

Igår kväll när barnen somnat så gick jag in i förrådet och satte mig på min Monark Ergomedic 874E. Körde vinterträningens första pass vilket var en omgång fyror. I våras kunde jag som mest fixa fyra fyror på 372 watt, igår körde jag på 358. Tyvärr visade det sig vara någon watt för mycket då jag bara fixade 3.75 stycken fyror. Men ändå, klart nöjd med att vara så nära på så, för mig, bra siffror.
Monarken

Pulskurvan, hela passet hittar ni här: http://connect.garmin.com/activity/387869682

Efter varje intervall så hade jag så ont att jag inte kunde sitta stilla. Och efter passet så var benen riktigt stumma. Idag känner jag mig bara stark och förhoppningsvis så går vi mot starkare tider.

Jag förstod att jag skulle få frågor på mitt träningsprogram och jag lovar att återkomma om det lite senare.

1 kommentar:

  1. Tjena Henrik,
    Vad sägs om en utmaning så du kommer upp på cykeln lite snabbare ;)

    http://mikaelkippila.blogspot.se/2013/10/rekord-x-2.html

    SvaraRadera