Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-10-29

Har åkt båt

Hej!

Vilodag igår och istället för jobb så åkte vi hela familjen till Stockholm för en kryssning till Åland och tillbaka. Vi tajmade detta ganska så bra med stormen Simone, men vi märkte inte av henne speciellt mycket ändå. Visst började det gunga lite lagom till läggdags men vad som hände när jag sov har jag ju ingen aning om. Så vi tyckte att allt gick bra. Ingen i familjen blev sjösjuk heller, vilket väl var det jag oroade mig mest för.

Skönt med ett par extra dagars ledighet och att få koppla bort allt med jobb och träning, nu är det bara att ge sig på det igen.

Båtbilder:
Filips och mitt sovrum natten till idag

Hungrig familj inför middag

Kul att vara ute på däck, tyckte Filip och jag

Pyssel och spontandans

Barn på båt spanar på båtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar