Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-01-09

Instagram passerade idag Twitter

Mitt Instagram-konto har nu fått fler följers än mitt Twitter-konto. Känns lite knepigt ändå eftersom jag haft Twitterkontot ganska länge och Instagram-kontot är ju betydligt nyare. På Twitter skriver jag förvisso på svenska och Instagram handlar ju mest om bilder, även om jag ofta skriver texter till bilderna och nu för tiden alltid på engelska. Detta eftersom dom allra flesta av mina följare på Instagram kommer från andra länder. Jag måste säga att jag älskar all feedback jag får på Instagram och det är klart peppande med så mycket respons på det man gör. 

Facebook har jag en sida för denna blogg, där har jag nu 394 Gilla-markeringar vilket givetvis också är kul. 

Tack till alla er som, har valt att följa mig via Internet eller appar på ett eller annat vis. Hur skulle ni vilja att jag använde mina konton på dom olika sociala medierna?

1 kommentar:

  1. Överskatta inte surfare kära Öijer. En bild + lite text är alltid mer poppis än text utan bild. Plus att Instagram är ju så mycket smidigare än Twitter.

    SvaraRadera