Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-01-07

God natt alla kära bloggläsare

Arbetsdag, ingen pendling och därmed inget pass att skriva om så ni får en bild på lite cyklar istället

Har ändå gjort en del cykligt idag, som alla dagar tror jag.
- Hade Marcus Ottosson på besök, elitlagscyklist som bestämde storlek på cykeln till 2013 och han fick också lite smågrejer att ta med sig.
- Jag är riktigt nära en testcykel nu, men ändå långt ifrån.
- Mejlat med en av lagets sponsorer och pratat i telefon med en annan, pusselbitar faller på plats och säsongen närmar sig.
- Funderar på att lägga några minuters dötid på att fixa ytterligare någon sponsor till laget, all hjälp är ju bra hjälp.
- Har också mejlat om en flytt av styrelsemöte.

Ja, lite sånt där som jag smiter in lite under dagen. Förut hade jag ju en period då jag skrev lite vad jag höll på med för cykelaktiviteter, vet inte om det intresserar någon egentligen men i dag fick det duga i brist på annat.

Inga kommentarer: