Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-01-22

Myggfritt, positiv utveckling och resultat från Tour Down Under

När det är så kallt som -19.3 ute så är det myggfritt, som alla roliga människor brukar säga

Min hälsa har äntligen börjat gå mot det bättre igen. Förkylningen börjar ge upp och nu kan jag nästan bita ihop och därmed nästan tugga maten ordentligt. Ge det en eller ett par dagar så är jag nog kvitt dessa små problem. Örat gör dock fortsatt ont...
Kroppsformen går också den sakta men säkert åt rätt håll, kan nog hinna komma i form till säsongen bara jag får vara frisk framöver. Är ju tyvärr ingen sådan där som är förkyld i ett par dagar, utan en vecka är vad jag brukar få räkna med.

Första etappen av Tour Down Under avslutades med en klungspurt tidigt i morse. Först över mållinjen i Lobethal var André Greipel efter en snygg uppvisning av Lotto-stallet. Tvåa blev Arnaud Démare och trea Mark Renshaw.
Komplett resultatlista hittar ni här, och där kan ni också se att Jonas Ahlstrand blev 109:a idag 1:19 efter André Greipel.

3 kommentarer: