Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-26

Anmäld till Vätternrundan 2013


Jahopp. Då var det ett faktum då. Ska för tredje året i rad åka med Conti Test Team runt Vättern, detta år blir det en attack mot 7-timmarsgränsen och jag hoppas verkligen att det går vägen. 7:08 förra året med tre stopp. Skulle vi skala ner stopp-tiden något och bara trycka på en smula mer uppför så är sju timmar inga problem. Egentligen hade nog gruppen kunnat få in cyklister under sju timmar även tidigare rundor, men det fina i Conti Test Team är lagandan och att vi alltid försöker få med alla samlade tillbaka till Motala.
2011 var jag klen, 2012 var jag stark och 2013 hoppas jag givetvis att jag kan vara ännu starkare.

2 kommentarer:

  1. Det är bra att lägga upp lite motivationsfaktorer. Har oxå anmält mig till vättern för 3:e ggn. Dock lite makligare tempo. Nästa år skall jag köra under 9h. :O)

    SvaraRadera