Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-09-02

Succé igår

Gårkvällens fixande gick väl så där. Har iofs provat att montera och packa allt, men det började inte speciellt bra. För att få plats med min gigantiska sadelväska var jag tvungen att flytta bak sadeln några mm. Inte speciellt klokt inför en 600 km lång cykeltur att börja trolla med sittställningen. Nästa bakslag var att ena baklampan var glapp, men det kunde jag ordna med lite eltejp.
Just nu ligger följande i min sadelväska:
Två slangar
Två chokladbars
Två däckavtagare
Sportdryckspulver för tre flaskor
Ett däck
Lagningslappar
Kedjebrytare
Multiverktyg
Ett par cykelbyxor
Ja, det är en typisk Darvell-sadelväska av gigantiska mått, för er som var med på den goda tiden.

Barnen festade till det med att vakna före sju också idag så det blir nog en halvlång söndag. Kanske kan blunda en stund i eftermiddag om jag har lite tur. Men nu väntar storstädning av hemmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar