Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-01-20

I väntan på Rapha: morgonpendlingen!

Tog i lite mer än jag tänkt mig, men så var det lite kallare än jag tänkt mig också. Termometern visade minus 16 så att åka med bara benvärmare blev ju lite kallt. Brukar ta på mig Kalas vinterbrallor när det är kring tio grader eller kallare, men det föll tydligen bort denna gång och att vända när jag väl börjat rulla fanns ju inte på kartan. Bra känsla i kroppen om vi bortser från kylan som försökte göra kaos med mig.

2 kommentarer:

  1. Bara benvärmare, det blev väl kllt om baken?
    Har du haft problem med din Garmin när det är kallt? Funderar på att köpa en.

    SvaraRadera
  2. Det blev inte så kallt om baken, men låren ovanför benvärmarna... Har aldrig varit så sönderfrusen där förr. Min Garmin fungerade precis som vanligt trots kylan. Helkul pryl!

    SvaraRadera