Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-01-22

En helt vanlig ovanlig söndag

Efter frukost drog vi till älven för lite pulka/bob-åkning

Gjorde några snöänglar

Ebbahs favoritbro. "Åh, vilken fin bro!" Hon sa så, på riktigt, när vi passerade den.

Vi drog sedan till Kläppen för att åka lite skidor och äta lunch.

Lunch blev brunchbuffé

Efter lunchen spenderade vi lite tid med vår nya favoritsysselsättning: kolla skotercross!

På väg hem höll väl barnen sig vakna någon mil innan de slocknade. Sen kväll igår (23-tiden), ganska tidig morgon (07:20) och många nya intryck gjorde väl att de var trötta. Själv var jag också trött eftersom jag somnade sent och gick upp tidigt. Så det var ju trevligt att ha två fågelholkar i baksätet som sällskap i en timme och fyrtio minuter längs rv.71 och 293:an. Men lite hög musik, en burk Cola och lite rondellsladdande i Djurås höll mig peppad och alert hela vägen hem. En sak är säker: jag kommer aldrig att köra bil när jag är för trött. Nu går jag på reservkrafterna, skönt att det är måndag morgon när jag vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar