Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-01-24

Nu är det nära...

Igår kväll var jag 68 Gilla ifrån den ledande amerikanen, men när jag vaknade i morse var jag 174 ifrån! Han är vaken när jag sover och vice versa. Idag har jag tagit det liiite lugnare med röstningen för jag kände att om jag ändå inte kan vinna så ska jag inte behöva förpesta Internet med mina länkar. Nu har det dock trillat in Gillanden under hela dagen och jag är just nu bara 48 Gilla ifrån ledaren. Skam den som ger sig och jag vill fan inte bli tvåa när segern är så nära. Tävlingen pågår ju till fredag så det är ett marathon...
Har fått oväntat stort stöd både på Twitter och Facebook. Trodde folk skulle avsky mig mer efter allt spam faktiskt, men det värmer att se alla heja på mig. Ska försöka få fram en lista på de som Delat min bild med sina vänner på Facebook, tills vidare får ni nöja er med de som bloggat om mitt tävlingsbidrag sedan igår:
- Masmedia hejar på mig
Kristoffer Lidvall tycker att ni ska rösta på mig
Oscar Ekstam tycker att ni ska rösta svenskt
Stefan Määttä hotar att tömma er inkorg om ni inte röstar på mig

Så, gör som hela cykelsverige och Gilla mitt bidrag i Rapha Festive 500 här. En hel del personer har också valt att själva dela med sig av mitt bidrag i sina egna loggar/walls på FB och uppmanat sina vänner att gilla, närmare bestämt 63 personer har gjort detta!

Stort tack till er alla och jag lovar att från att tävlingen avslutats på fredag så ska jag hålla käften på både Facebook och Twitter ett tag framöver så ni slipper mig en stund. Bloggen lär jag dock fortsätta att uppdatera ändå tror jag. Kanske om något annat än tävlingen dock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar