Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2012-01-03

En liten uppdatering

Tja tja!
Idag har jag hoppat in och jobbat extra på kundservice. Det var första gången sedan april så lite ringrostig var jag nog även om jag tyckte det gick bra. Kul med omväxling och det är ju alltid trevligt på kundservice. Snälla kunder idag också!
Lunchade på Tzatziki i Borlänge eftersom det serverades Gyros. Tyvärr inte med ris, men man kan ju inte få allt.
Eftersom jag började före sex i morse så slutade jag tidigt idag och har nu hämtat barnen från dagis. Sitter nu i soffan med Ebbah.

Ikväll tänkte jag hugga tag i min inkorg, adventskalendertävlingen gjorde kaos med den och jag vill gärna återställa ordningen där.

Vill ni läsa något om träning så har Flockhart skrivit ett läsvärt inlägg om fatmax.

1 kommentar: