Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-15

Lucka 15.

Julkalendertävling!
Varje dag fram till och med julafton kommer jag ställa en fråga här på bloggen. Ni gissar/svarar genom att lämna en kommentar med gissning och givetvis ett namn.
Priser delas ut till dom fem bästa gissarna. Det gör alltså inget om ni missar en dag eller två. Det viktiga är att ha flest antal rätt när julafton har passerat.
Ni har fram till klockan 23.59 den aktuella dagen på er att svara på "dagens fråga".

Priser:
Fem priser, vinnaren bestämmer sitt pris först, sedan tvåan och så vidare...
I potten:
Hjälm SH+ Zeuss pärlvit (värde 1395:-)
2 Koskällor (värde 100:-)
Och två priser som avslöjas senare...

Dagens fråga:
Vilken är din favoritblogg? Ni får några alternativ att välja mellan:
Lance Armstrongs blogg
Compositemannens blogg
Oscar Ekstams blogg
Roberto Vacchis blogg
Henrik Öijers blogg

Svara innan klockan 23.59 idag.

Rätt svar lucka 14:
Filip sov 12 timmar.

14 kommentarer:

  1. Oscar Ekstams blogg

    SvaraRadera
  2. Transportsträcka ju: Henrik Öijers blogg.

    SvaraRadera
  3. Henrik Öijers blogg

    SvaraRadera
  4. Compositemannens blog! Den är rolig.

    SvaraRadera
  5. Hernik Öijers är den jag besöker mest, dvs favorit

    SvaraRadera
  6. Compositemannens är bäst.

    SvaraRadera
  7. Hur fan kan man ha rätt eller fel på detta?O inte fick jag välja min egen heller.

    Ja ja säger väl öijer då.
    Men det är under protest!:)

    SvaraRadera
  8. Janne J: Håller med.

    Jag säger Henrik Öijers blogg men är det fel "rätt" så vet jag vilken som är rätt.

    SvaraRadera
  9. Jag säger Henrik Öijers då det är den jag läser flest gånger/dag.

    Annars har jag flera favoriter!

    SvaraRadera
  10. okej.. nu var det frågetorka ;)men eftersom det frågas efter MIN favoritblogg så kan man ju inte svara fel.. och eftersom denna är den ända jag har läst, så får det bli; Henrik Öijers.

    SvaraRadera
  11. Henrik Öijers blogg, varför? Jo av den enkla anledning att det finns något nytt att läsa flera gånger om dagen.
    Är ju inte direkt stolt över min egen hemsida, får jag inte till en uppdatering varannan vecka (lågt ställt mål, jag vet) så kommer jag att stänga ned den i stället.

    SvaraRadera