Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-17

Bloggvandringen.

Nu är den gjord. Lite nytt fanns att läsa faktiskt. Björn, vars sida jag tipsade om tidigare idag, skriver att www.lidkopingsnytt.nu skriver idag att:
"Det i Skara baseade Team Cyclesport.se har fått proffslicens och därmed har Sverige fått sitt första stall för proffesionella cyklister. Teamet har nu fått en permanent plats i europatouren. Cyklisterna kommer att tävla mellan 120 och 160 dagar per år.
Teamet innehåller just nu 13 cyklister och de är i södra Frankrike på träningsläger. Tävlingssäsongen startar i mars i Kroatien. Cyclesport.se har tidigare fått vara med i proffstävlingar men då med så kallat wild card."

Stora grejer. Unibet någon? 120-160 tävlingsdagar per år, jag skulle vilja att någon räknade alla cyklisters alla tävlingsdagar. Kommer någon upp i 121, så bjuder jag på Pizza.

Emma Johansson fiskar röster för Jerringpriset. Frågar ni mig, så ser det inte så snyggt ut. Men ingen har, eller kommer väl, fråga mig.
Vill ni att hon ska få vinna priset kan ni klicka er in och rösta här:
www.questback.com/sr/jerring08
Vill ni att Gustav Larsson ska vinna så kan ni rösta på honom också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar