Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-29

Godmorgon!


Och välkommen till en ny, härlig bloggdag. -15 grader ute. Det märks nu alltså inte bara i kalendern att nyårsafton närmar sig. Jag är glad att jag inte ska köra distans idag. Hoppas att det är någon grad varmare i 08. 13-14 grader skulle ju smaka fågel. Ronya har inte riktigt samma tankegång, men jag ska nog sträcka på benen lite på Husbyfältet i kväll. Två vilodagar skulle nog bjuda på en formtopp, så vältränad som jag är nu. Och eftersom jag inte ska tävla i CX-VM så undviker jag gärna formtoppar i januari. Dom som nog kör VM är Jens, Magnus och Mattias. Fredrik kör nog tyvärr inte. Och Emil hoppas jag ställer upp.
Helst ska ju alla sveriges bästa köra VM, något som förbundet borde ha intresse i att så sker. Emil pratade med Yvonne M via högtalarsystemet i Göteborg, om att det börjar bli dags för landslagsverksamhet. Han sa också, till mig, att det vore grymt om jag blev förbundskapten. Jag skulle tycka att det vore grymt om jag fick den chansen. Jag menar att, om vi har landslagsverksamhet i alla andra cykelgrenar, så borde vi också ha det i CX. Jag tog upp landslagsfrågan i ett E-brev till en annan hög höna på förbundet. Ska det ske något måste ju några ta upp frågan också.
Nu är det dags för frukost, på återhörande!

2 kommentarer:

  1. Filip behöver inte en tandpetare eller? :)

    Kul att läsa att Jens ska köra VM med. Hoppas också Emil ställer upp, blir fler att hejja på då.

    Ställer gärna upp som cykelmek åt er. :)

    SvaraRadera
  2. Det är faktiskt Ebbah på bilden. Och då hon saknar tänder behövs ingen tandpetare. ;)

    SvaraRadera