Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-31

Uppe..

Ebbah väckte mig två minuter innan mobiltelefonens larm skulle göra sitt försök till väckning. Så nu är jag uppe. Ska byta om och äta frulle innan jag drar mot samlingsplatsen. Jag hittar ganska dåligt här nere i byn, men mötesplatsen var nära Ursvik. Och dit hittar jag. Så jag har höga förhoppningar och en optimistisk (som alltid) tidsplan. Samlingen är om en timme och 10 minuter, så jag borde nog göra annat än att sitta vid datorn.
Igår kom jag på en sak som jag glömt. Flaska. Men det gör ju inget, då får jag bara träna lite på att inte dricka under träning.
Ronya med bror åker in till city idag och köper ny barnvagn åt oss. Den "gamla" sålde vi igår. Så vi går från en jättebred till en dubbeldäckare. Kan bli bra det. Så vi kommer fram lättare. Finns väl minus med nya vagnen också antagligen. Men det lär vi ju bli varse.
Nä, nu ska jag väcka svärmor och Filip, som sover här ute, genom att göra iordning frukosten.

1 kommentar: