Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-25

Gårdagens träning.

Var ett lugnare pass med Jens. Han hade två timmar på sig att träna, jag hade tre. Han körde MTB och jag cross. Vi tog grusvägen förbi Källslätten och bort mot Grycksbo där jag fick se hans nya hus, som han flyttar in i första januari. En annan falucyklist som flyttar första januari är Oscar. Och ännu en falucyklist som flyttar är Mattias Nilsson, men han flyttar först den andra januari.
När Jens hade mätt vägen mellan nya hemmet och det nuvarande så ökade jag tempot lite och vred upp snittpulsen några slag. Måste verkligen skaffa mig en vinter-MTB så jag inte tror att jag är starkare än vad jag är. För att åka runt och ha det lätt på vintern innebär att det kan bli en svår sommar. Och så vill jag inte ha det.

Gårdagens data:
Runda: Gamla Berget-Källslätten-Grycksbo-Haghed-Österå-Falun-Skuggarvet-Rostberg-Hem.
Tid: 2.52.20(effektiv tid)
Snittpuls: 142 (72.4% av maxpuls)
Högsta puls: 170 (86.7% av maxpuls)
Tid i zon 1(65%-75% av maxpuls): 1.24.13
Tid i zon 2(76%-85% av maxpuls): 1.04.40
Tid i zon 3(86%-90% av maxpuls): 1.48
Distans: 62.5 km
Snitt och maxhastighet: 21.8 / 54.1
Stigningsmeter: 625
Snittemperatur: -7 grader.
Väder: halvklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar