Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-13

Inget spännande på internet i kväll...

Har kollat runt på alla mina vanliga sidor men hittar ingenting kul.
Det största som verkar ha hänt är att Girots bansträckning är avslöjad och att Lance är upphetsad över 2009 års Giro. Tacka fan för det, med en 61 km lång tempoetapp.

Ni som har hemsidor och bloggar, har ni dom för skojs skull eller? Se nu till att uppdatera lite för fan.

Jag cyklade till macken och hem tidigare i kväll. Mitt knä gör ont när jag cyklar, inte annars. Välkommen vinterträning.

Det kommer bli ett grymt distanspass imorgon, hoppas bara inte det blir för varmt. Yr.no säger att temperaturen kommer hamna på fel sida nollstrecket några timmar imorgon. Jag vill inte ha slask. Det får bli en norrtur. Kanske Norr Lindberg? Den är klassisk.

Efter CX-Cupens avslutning har jag inte CX-cupat ett endaste dugg. Men nu börjar det väl bli dags att ta tag i det där igen. Så det händer lite.

I morse vägde jag 70.2, börjar bli dags för en beach 2009 snart.

Har tänkt många gånger att göra ett långt inlägg för att sammanfatta 2008. Har tänkt många gånger att efter det göra ett långt inlägg inför 2009. Har tänkt många gånger att göra ett långt inlägg om hur jag ska lyckas 2009. Det kommer nog snart, vilken månad som helst nu..

Jag börjar känna mig säker på vem som gör cykelbloggen.nu. Vem tror ni att det är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar