Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-12-06

Dagens dag.

I natt vaknade Ebbah när vi lagt oss. Underhöll mig sedan till efter klockan två.
I morse skulle Ronya upp tidigt, Emily har dansuppvisning och vi alla ska på dop. Det är Jens Westergren och Emelie Norbergs lilla Klara som skall döpas idag.
Så det blir en fullspäckad dag..
Emily är lämnad på dansen, Ronya hemma igen. Jag har matat dom små och blöjor har bytts. Tomten lever än, i brist på tid att äta..

+1 och snö, ingen bra vinterträningsdag. Men nästa vecka drar jag igång. Då förväntar jag mig 2-3 minusgrader och solsken. Alla dagar.

Det tar emot att erkänna detta, men jag kan komma att bryta mot två "Jag ska aldrig" nästa år. Det är bra för min trovärdighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar