Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-11

Ser inte helt fel ut..


I morse, när jag vaknade, var jag så där lite extra trött. Som jag kan vara ibland..
Just nu sover Ebbah så där sött. Alla barn sover sött tror jag.
Emily och jag gick till skolan. Hon sa i morse att hon inte är något livet barn, för hon går ju faktiskt i ettan. Hehe...
Filip och jag cyklade till dagis, eller han satt ju i stolen bakom mig.. Han är så inne i dagiset nu att jag får lov att tvinga till mig en hejdå-kram.
Ronya pluggar. Jag är inte avundsjuk. Det finns dom som tycker att jag borde utbilda mig, men det är inte riktigt min grej det där. Tyvärr.

Min cykelplan för dagen är att hitta rätt stig. Ni vet, jag körde ju fel i förrgår. Kom in på en som var för smal och stenig.
Men nu har jag kollat kartan och ska köra med den i huvudet. Att jag hamnade på den steniga stigen berodde nog på att jag körde på "rutin", har åkt MTB där några gånger nämligen..
Jag vill veta om rätta stigen är så bra som jag minns den. För om den är det så har jag en GRYM runda för distans med CX-hoj.
Och det vill jag ju ha.

Vad är era planer för dagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar