Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-03

Firma

Företagsrådgivningen ringde idag när jag gav Fille frulle.
Snart är det väl dags för företagsterapi också?

Jag ska frame:a in bloggen på min hemsida. Retro.

Appropå företag så ska jag ringa ett danskt företag nu på förmiddagen.
Jag har inget emot danskar, men jag har väldigt svårt för danskt tal. Allra helst i telefon.
E-post går ju bra, för då har jag tid att läsa noga och förstå.
Men telefon...
Om jag förstår något av samtalet idag så har nog CX-Cupen en ny sponsor efter det.
Så håll era tummar!

Med lite mer tur så får CX-Cupen ny huvudsponsor idag också. Men det kräver bara svenskakunskaper. Trots mängder av IG-betyg i svenska, så är den trots allt lite bättre än min danska...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar