Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-08

Följ med på min träning imorgon!

Tjaba cykelvänner och annat löst folk,


Imorgon tänkte jag bombardera min blogg med bilder från träningen. Samtidigt som jag tränar.

Tar något foto då och då, tänkte jag, och skickar till bloggen.
Så grattis till alla med tråkiga jobb, internet och lite intresse för cykling eller natur.

Jag har kollat ut en crossaktig tur på ca: 10 mil. Tror att jag är ute i ca: fyra timmar. Det kommer bli asfalt, grusvägar, skogsvägar och någon kortare stigsnutt. Stigarna kommer dock vara i snabbt format.

Jag tar min cross, med feghandtag och kanske flaskställ, och sticker ut runt 09.30.

När jag kommit hem och har tid så har jag tänkt lägga ihop alla bilderna till ett inlägg. När jag uppdaterar från mobilen så blir det ett nytt inlägg per bild och så vill jag inte ha det sedan.

Så om ni vill kommentera turen eller bilderna så kommentera första inlägget bara. Helst.

Interaktiv träning?


Förresten.

På onsdagar kör vi träningstävlingar i CX på Lugnet. Samling kl.16 vid hästskon.
Vi kör i heat-format. Har man ingen CX så duger MTB bra.
Kom vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar