Italienska Northwave är tillbaka på den svenska cykelmarknaden och samarbetar med Grahns. Northwave går in som sponsor för CX-Cupen.
"Den svenska marknaden är viktig för oss” säger Elisa Recchia, exportchef hos Northwave. ”Vi gläder oss åt att avtalet med Grahns är på plats och när dessutom möjligheten gavs att gå in som sponsor i CX-Cupen är vi övertygade om att vi har de bästa förutsättningarna.”
Att ett så stort och välkänt varumärke som Northwave väljer CX-Cupen för
sin nylansering i Sverige är en stor ära för mig.”säger Henrik Öijer, CX-cup generalen.
”Med kort varsel har Northwave gått in med full support för att fortsätta
utveckla CX-Cupen mot nya mål. Många anser att CX-Cupen är det bästa som
hänt cykelsverige dom senaste åren och kan vi fortsätta att utveckla denna
succé så kan det bli något riktigt stort."
Grahns' Patrik Lindgren som är mitt uppe i förberedelserna för årets införsäljningsmässor, konstaterar: ”Med Northwave på programmet blir vi än mer kompletta på tillbehörs- och utrustningssidan.
Tufft!!
SvaraRaderaHar dom tempodräkter?:D
SvaraRaderaSuper! Snyggt jobbat!
SvaraRaderaFan va bra..... Så mitt företag fattar vad dom missar..... Kan inte fatta att dom inte högg då de fick erbjudande... men men... Bra allt löst sig...
SvaraRaderaTjusig målportal. Jag ska genast ringa Elmia å boka en mässhall till så att vi får plats med åbäket.
SvaraRadera/Ljungberg
Boka två, så kan vi köra hela tävlingen inomhus.
SvaraRadera