Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-13

Börja inte lipa nu...

1. Min sista säsong som CX-Cyklist närmar sig med stormsteg. Jag väljer bort CX-Cupen nästa år, som cyklist. Istället ska jag vara på plats och styra cupen med järnhand.
Eller glida runt lite som Lasse Strand och kasta flaskor på cyklister.
Fast.. CX-cyklister dricker inte.
Det enda som kan få mig att ångra mig är om jag får en blå-gul tröja den 29:e november.
Ni som har tänkt klå mig kan väl för fan stanna hemma den dagen? Eller vill ni inte se mig tävla cross en säsong till eller? Va? Va? Va?
Fredrik, Fredrik och ni andra, är det så ni vill ha det? Vill ni inte ha med mig mer?
Nog tjatat om detta. Har väl skrivit om det tre gånger nu tror jag. Moget.

2. Jag ska kanske inte flytta till Stockholm inom kort.
Planen var ju att flytta dit i vinter. Men som det är nu resonerar vi annorlunda. Vi stannar i Falun något/några år till.

1 kommentar: