Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-24

Bloggigt

Gomorron gomorron!

Sveriges mest välbesökta bloggerska, http://www.blondinbella.se/, ska fira sin 18-årsdag om en månad med 1000 av sina närmaste vänner och bekanta.
Till kalaset erbjuds företag att annonsera/sponsra. Än så länge har Burn energidryck, Spray och Max Factor insett vilken möjlighet detta är.

Prislistan finns här:


Bara så ni vet så fyller jag 27 om fem månader. Annonsansökningarna kan ni skicka till henrik@cyclocross.se


Om ni vet någon blogg som nämner CX-Cupen, så kan ni väl skriva en kommentar med länk till den bloggen/hemsidan. Schyrra?


Min blogg är ju väldigt bra, och den bör vara er startsida.
Men, här om dagen hittade jag en annan blogg som jag tyckte var rolig.
http://bloggfrossa.blogspot.com/
Har egentligen inte så mycket tid till att söka bloggar, eller ens läsa så många. Men den här snubblade jag över när jag spanade in en konkurrentbloggare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar