Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2008-09-04

Rom.

Rom byggdes inte på en dag, inte heller denna blogg.
Men nu har jag kommit en bit på rätt väg iaf.

Irriterande glipa mellan menyn och headern. Kanske kommer jag på hur jag ska få bort den. Eller så låter jag det vara så.

Augusti var förresten den månad då jag hade mest trafik på hemsidan. Riktigt skoj.

På Finest har jag nu lagt in en del tider. Bland annat Mickes personbästa igår på Skuggarvstempot, Bleckurs rekordförsök i Norlingberg från i förrgår och några bra tider i Serparna. Där JAG nu har rekordet!
Fyra nya tider i topp-5 där.

Just nu är jag dock långt från rekordform.
Ska försöka ta mig runt Runn imorgon, får se om jag lyckas...

2 kommentarer:

  1. Glipan är jättefin Henrik. Tänk inte på den. Låtsas som det regnar.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som glipan vissa får när dom böjer sig fram..

    SvaraRadera