Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-03-01

Back on teh bike!


Hej och god morgon på dig!

Första mars, tiden går fort ändå. Våren är i antågande och Vasaloppet avgörs i helgen. Full fart framåt och snart är det utomhuscykelsäsong. Dessutom är det fredag idag vilket betyder att ännu en arbetsvecka snart är avklarad och helgen står för dörren. Bara att njuta över det faktumet helt enkelt. 

Igår var jag tillbaka i sadeln igen. Inte mycket energi eller motivation i kroppen men det blev 52 minuter inklusive ett Zwift-race. Lite träning är bättre träning och att träna kan ju faktiskt också ge energi. Dessutom är träningen något jag verkligen trivs med, där jag kan få lite lugn och ro i själen och där jag kan sortera lite tankar. 

Igår var det bara skönt att få det gjort. Idag har jag en vilodag och den tänker jag njuta av. 

Det var några som gissade min placering i Vasaloppet på min Facebook-sida men skriv gärna en kommentar i det här blogginlägget och gissa placeringen. Något kul pris utlovas! 

Jag såg igår att David Eriksson blir ny förbundskapten i MTB XC. Kul och grattis! 


Stor dag på jobbet idag så jag bakade 40 kanelbullar igår kväll för att ta med till kollegorna. Kanske att jag äter någon själv också...



Tack för att du läste dagens inlägg, njut med dagen så hörs vi här snart igen. Hoj! 

_____________
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar