Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-03-19

Chockstart


Hej och god morgon på dig! 

En chockstart på dagen och nu ska jag väl vara redo för vad som än kastas emot mig resten av denna dag får jag hoppas. Devisen lite träning är bättre än ingen träning gäller i allra högsta grad när den bedrivs vid sex på morgonen.

Två nätter med bra sömn nu så det är jag tacksam för. Vaknade någon gång efter fyra i morse men lyckades somna om denna gång. Bara att hoppas på att det fortsätter såhär så ska jag nog känna mig fullt återhämtad snart. Garmin-klockan indikerade dessutom bra återhämtning när jag vaknade.

Nu kör vi tisdag!

_____________ 
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar