Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-03-21

Bra kväll med Frida




Hej och god morgon på dig! 

Igår kväll så tog Frida och jag en långpromenad på kvällen. Vi gick till en industrifastighet här i kvarteret där man river dom gamla industrilokalerna till förmån för bostadsbygge. Så sommaren 2025 så beräknas 11 stycken parhus ha byggts. Det var tydligen väldigt intressant för där ville Frida vara en ganska lång stund. Sedan gick vi förbi en fotbollsplan där det låg en fotboll så vi spelade det en stund innan vi så småningom knatade hem över isen. 

Jag hade storslagna planer på cykling igår kväll men jag blev så trött att jag ställde in träningen och gick och la mig istället. Samtidigt som Frida. Så himla trött. Sen så somnade jag ändå inte och under natten har jag vaknat flera gånger. Högst tveksamt om jag kommer vara piggare idag alltså men jag tänker att jag antagligen kommer att somna ovaggad i kväll i alla fall. 

Ha det gott så hörs vi imorgon igen, hoj! 


_____________ 
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar