Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-03-17

Två timmars snöcykling












Hej och god morgon på dig! 

Igår skulle jag göra mitt power test men det gick inte bra den här gången heller. Har varit trött och småsliten hela veckan. Har sovit mindre vilket gör att jag inte riktigt känner mig fräsch i cyklingen. Det kommer väl att vända snart igen men testet igår får jag äran att göra om i nästa vecka igen. 

Något som däremot var bra igår var att jag, efter lite mat, begav mig ut på lite snöcykling. Visst, det var lite kämpa också och otroligt många fotnedsättningar. Men det var väl precis vad en 42-åring behöver en lördagseftermiddag i mars det. Cykling med inslag av äventyr och där jag fick både rastat benen, tekniken och huvudet. 

Ni ser ju också, så vackert det var! 

Väl hemma så kollade jag ikapp på Milano-Sanremo också, vilken vacker och härligt tävling det är. Så spännande det blev också, precis som alltid. 


Idag ligger det en massa nysnö ute och solen skiner, så jag ska bege mig ut nu. Hoppas att du har en härlig helg med massor av aktiviteter du gillar. På återhörande, hoj! 



_____________ 
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar