Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2024-03-25

Helgen som var







Hej och god morgon på dig! 

I helgen så kom jag ut på lite fincykling under lördagen. Det blev tre timmars distans på morgonen efter att jag hade vaknat upp tidigt. Vilket gjorde att jag hann med solen innan den gick i moln också. Så härligt. Det blev en sväng till Sågmyra och över berget till Rexbo och hem igen. Körde några krokar i Falun för att få klockan att stanna på strax över tre timmar. 

Igår så körde jag en tävling i källaren. Mest bara för att få det gjort och att få lite träningstid. Landade på precis över 7 timmar. Helt okej ändå och i fas med vad jag brukar göra på en barnvecka. 

Förutom cykling så har det blivit fyra innebandymatcher också. Tre för Frida i lördags och en för Filip igår. 

Härligt att följa deras utveckling både på och bredvid planen. 

Påskvecka nu alltså och det innebär fyra arbetsdagar för min del. Kanske en chans att sova ikapp i helgen då jag fortsatt på den inslagna banan med dålig sömn. Långhelgen ger också möjligheten till lite fokus på träning och återhämtning. Ska bli gött. 

Men först, fyra arbetsdagar. Nu kör vi.


_____________ 
Vill du ha rabatt på cykelprodukter? Genom några av mina samarbeten kan jag erbjuda följande rabatter:
Den här länken ger 10% på Sirokos produkter: https://srko.co/henrikoijer 
Koden LIMAR30OIJER ger 30% på www.limar.com
Koden Henrik10 ger 10% på https://hypericenordic.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar