Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-13

Video från Cykelvasan 2019

Hej och god morgon, Cykelsverige!

Nu är min video från Cykelvasan 2019 ute på min YouTube-kanal. Nästan tre timmar högkvalitativ underhållning! Jag har inte sammanställt highlights ännu eftersom jag inte sett hela videon. Men efter 6:25 ungefär lägger jag in första attacken för dagen. Efter lite drygt 60 km så ramlar en norrman, men det syns mest att några andra sladdbromsar för att undvika att köra på honom. Ja, och i slutet där av videon så går vi i mål.
Om ni kikar på videon och ser något som ni tycker var en highlight så skriv gärna en kommentar för att tipsa mig och andra.


1 kommentar:

  1. Tack för filmen, det var kul att se hur banan och spåren ser ut. /Björn

    SvaraRadera