Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-17

Snöå bruk idag


Hej och god morgon!

Äntligen helg, eller vad säger ni? Vi ska snart iväg till Snöå bruk för att fira helgen med lite cykling där. Om ni vill haka på så hör av er snabbt. Senast vi var där så var det november och frost, en väldigt fin dag. Det blev både fina bilder och en vlog (som ni kan se nedan).  Idag blir det kanske inte lika magiska yttre förutsättningar som då, men vi hoppas i alla fall hinna runt innan regnet tar vid.

Annars då? Svinmycket på jobbet just nu, dumt att säga så kanske men jag tycker ju att det är kul när det händer mycket. Men med tanke på att det är mycket nu och längre arbetsdagar så är det också skönt med helg. Nu i helgen ska jag ändå jobba lite, men är ändå helg. Troligtvis uppskattar man helgen lite extra också om det har varit mycket i veckan.

Känner att det är dags att styra upp min träning igen för avslutningen av säsongen. Nu efter Cykelvasan så har det inte blivit någon träning egentligen. Ett pass som var det där Zwift Classics men annars så ingenting. Cyklade en kvart dagen innan Zwift Classics, så träningsmässigt så har det varit en helkass vecka än så länge. Om två veckor går Bockstensturen och då jävlar!

Vad har ni kvar av säsongen och har ni några tips på lopp att köra?

1 kommentar:

  1. Blir mest lokala race här i norr nu på slutet. Bodde jag närmare så skulle jag gärna kört de race i SWECUP XC som är kvar. Framför allt huskvarna tour.

    SvaraRadera