Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-06

Naturen runt hörnet



Hej och god morgon!

Har ni sett en sådan fin skog? Den är precis över gatan från där jag bor. Det är lyxigt det. Vi tog en kvällspromenad igår och plockade lite blåbär. Frida, Linda och jag. Av dom bären som Linda plockade, för det var mest hon som plockade, så blev det en blåbärskaka på kvällen. Inte fy skam.

Igår hade jag en välbehövlig vilodag, men idag ska jag nog på't igen. Träning idag och imorgon. Vila torsdag, väckningspass på fredagen och så Cykelvasan på lördag. Ni känner nog igen mönstret vid det här laget.
Om någon av er har en startplats till Cykelvasan som ni vill bli av med så kan ni skicka ett mail till henrikoijer@gmail.com

Annars vet jag inte om det hänt så mycket värt att rapportera. Jag har tagit ett bordshockeyspel till jobbet så på arbetspauser och lunchrast kan vi nu spela en match eller två. Klart mycket roligare än att gå från kontorsstolen till stolen i fikarummet om ni frågar mig. Har ni något liknande på er arbetsplats?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar