Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-30

Nya sulor och väckningspass

Hej och god morgon, cykelvänner!

Nu är det snart helg och här sitter jag med havregrynsgröten och laddar upp. Fyller på igen efter att ha avklarat dagens väckningspass redan. Känns bra och eftersom jag åker ner till Varberg efter jobbet så blir det för stressat att klämma in ett väckningspass på kvällen. Brukar ju faktiskt nu för tiden ofta köra väckningspasset på morgonen. Då får jag också längre tid med återhämtning till själva tävlingen. Väckningspasset blev ett kort Zwift-race där jag fick slita lite för att vinna men lyckades med en attack med 8-900 meter kvar. Gött så. Inga diamantben men med tanke på att jag gick från sängen direkt till Wattbiken så var det helt okej.



Bytte däck på min MTB igår också, ska nu avsluta säsongen på ett par Maxxis Crossmark II. Har kört Crossmark förr även om det var många år sedan nu. Då gillade jag däcken så jag hoppas att det är samma goa känsla nu. Betydligt grövre än dom jag kört på hittills (Ikon och Pace) och tyngre. Bredare och mer grepp får kompensera.


Nu ska jag rulla vidare, jobbet kallar och sedan skarvar jag vidare till Varberg. Vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar