Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-24

Nu blev det pannkaka av allting


Hej och god morgon från Skåne!

Här står jag och steker pannkakor inför dagens äventyr på Bakken. Bakken är en nöjespark i Danmark som vi också var på i fjol. Så nu gör vi det till en tradition. Hade tänkt bjuda på någon bild från vårt förra besök där men jag var tydligen dålig på bilder då. Förhoppningsvis är jag bättre på bilder denna gång.

Resan ner gick bra med bra humör i bilen och sovande barn på slutet. Jag höll mig dock vaken hela tiden och vi kom fram vid halv ett i natt. Lyssnade på Tyngre Träningssnack med Karin Lindelöf när barnen somnat. Intressant lyssning och inte helt klart vad all forskning säger, tycker jag. Något som dock verkade klart var att tävlande kvinnor helst kör egna starter och att motionärer har det mer avslappnat och fokus blir lite mer på allt runt omkring ett lopp. Avrundade natten med senaste avsnittet av Cyklisternas podd.

Det blir därmed vilodag både igår och idag. Imorgon kväll kan jag dock köra något igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar