Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-08-22

Aktiv med barnen


Hej!

Godmorgon från ett trött frukostbord på Gamla Grycksbovägen. Idag hade det inte varit helt fel med en sovmorgon men det är ju bara att veva igång kroppskrället och köra på.

Igår så var jag ut med Frida, Ebbah och Linda en sväng i byn, Ebbah frågade i förrgår om hon fick springa med mig. Så igår testade vi det. Linda och Frida med som cyklande support. Det går ju inte att säga nej om ens barn kommer med sådana förslag och Frida vill ju alltid cykla.
När vi kom hem sedan så spelade jag innebandy mot Filip. Inte med. Denna gång vann han med 10-9 i vår jämna matchserie. Han har lärt sig några nya finter och utvecklat sitt spel, något som jag inte gjort sedan -97.

Efter dessa två inledande pass med löpning så har jag varit så nöjd över att bara haft väldigt lite träningsvärk. Men igår när jag skulle springa så kände jag att det gjorde ont i ryggslutet vid varje steg. Idag är det värre, så det får bli några dagar med cykling och stretching nu.

Annars allt gott här, hur är det med dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar