Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-25

Video/vlog från Mankans nattcup samt Zwift-race igår!

Hej och god morgon!

Idag får ni se två videos. Den första är från Mankans nattcup som jag körde i Högbo i tisdags. Den innehåller lite snack före, loppet i sin helhet samt lite snack efteråt. Kika om ni vill och se gärna min dåliga start..


Igår så körde jag ett Zwift-race. SZR Autumn Race Series med jättemånga duktiga cyklister med. Jag blev 18:e av 158 som fick resultat. Det var nog närmre trehundra startande. Resultatet är väl helt okej men det kändes att den där extra lilla spetsen saknades efter Mankans nattcup dagen innan. Fjärde svensk blev jag och resultat hittar ni här: https://zwiftpower.com/events.php?zid=96351

Jag sände loppet live igår och snackade givetvis lite före och under loppet i vanlig ordning, videon kan ni se här:





Nu ska vi veva igång dagen ordentligt här. Linda kom igår och barnen är här, livets liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar