Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-16

Ny cykel så här i juletider!

Hej och god kväll på er!

Här kan man tro att jultomten varit på besök, men det var min kollega Håkan som kom förbi med en ny cykel åt mig. Den hade levererats till jobbet idag när jag var hemma med Ebbah. Jag hade faktiskt ingen aning om att jag skulle få någon leverans idag, så det blev ju en kul överraskning.

I kartongen låg en Canyon Inflite CF SL 8.0 Team. En mycket kompetent cross! Nu har jag något att skruva ihop och eventuellt så gör den premiär på torsdag morgon när det ska köras Le Peloton.

Mer om crossen kommer alltså, jag har inte gjort mer än att ta upp den ur kartongen för att ta bilden ovan och sedan tagit in den. Men den har Ultegra Di2, högprofilshjul i kolfiber och ska väga in på 7.8 kilo.

Dagens jultema på bloggen håller i sig, för idag handlade jag julmust, lussekatter och pepparkakor! Efter maten idag så fikade barnen och jag på detta. Hur gött som helst, nu väntar jag bara på vörtbröden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar