Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-21

Morgonstund

Jag och min Monark.

Linda och hennes rullskidor.

Hej och god morgon!

Idag är vi uppe tidigt på Gamla Grycksbovägen. Filip är lämnad till samåkning till innebandymatch i Mockfjärd. Vi andra är också vakna och vi ska till Daladubbeln idag. Det är en orienteringstävling och Ebbah har varit sugen på att testa orientering, så nu blir det av. Med sig får hon Freja och kanske Axel. Frida får nöja sig med att hänga med oss vuxna.

Igår så fixade vi till mina senaste cykelköp. Linda tränade också rullskidor. På kvällen så testade jag också det där för första gången någonsin. Det blev typ 100 meter och det var minsann inte helt lätt.

Idag kör Linda rullskidor och jag kanske kör Zwift eller något. Vad ska ni träna?

1 kommentar: