Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-04

Le Peloton-morgon

Morgonmupp.

Cykeln väntade otåligt vid dörren.

Gänget idag. Sex grabbar och en tjej.

Fläckvis blixthalka överallt i morse.

Ändå fint med morgonsol.

Hej och god morgon!

Körde Le Peloton i morse och blev avhängd gånger två. På första fartsträckan försökte jag låtsas att det var Zwift och spurta ikapp, men rullmotståndet var lite sämre än på TV-spelscyklingen så jag fick vika ner mig igen. På fartsträcka två började jag känna mig pigg efter en stund på rulle så jag gick upp i spets, tog en förning och kom aldrig in på rulle igen.

Efter andra fartsträckan så vek jag av mot Borlänge och jobbet. Bra start på dagen och hemskt fruktansvärt skönt med mjölksyra igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar