Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-13

Morgonstund i Idre


Hej och god morgon från Idre!

Nu är det ljusare än tidigare i morse då jag tog bilden ovan. Jag vaknade 07.00 av att det stod en naken kvinna i köket som gjorde i ordning kaffe. Sämre kan man ju ha det! Nu har Linda och jag fått i oss en frukost och är i den där mellanperioden mellan frukost och när man tränar.

Vi kommer inleda dagen med cykling och efter lunch sen så ska vi testa skidlyckan. Förhoppningsvis blir det bättre bilder senare idag än jag bjuder på i detta inlägg. Med mig har jag systemkamera, actionkamera och mobil. Så någon bild ska det väl kunna bli... Kanske en video också.

Jag hoppas att ni också får det bra idag så hörs vi nog i kväll igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar