Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2018-10-18

En till ny cykel...

Hej och god morgon på er!

Ni sover kanske nu när jag skriver detta, eller så ska ni också hinna med en morgonträning. Själv så peppar jag nu inför Le Peloton med start klockan 06:00. I förrgår så fick jag ju hem en cross från Canyon. Igår när jag kom hem från jobbet så väntade nästa leverans: ytterligare en cykel från Canyon! Ska bli riktigt kul att skruva ihop den och få testa den också.


Men först Le Peloton och sedan jobb och sedan ska jag cykla hem och så vidare.

Igår blev jag kvar på jobbet rätt länge, sedan köpte jag faktiskt två begagnade cyklar. En gammal herrcykel för 200:-. Det var så billigt att jag inte kunde låta bli. Lås ingick! Det visade sig vara en gammal Monark, inte illa. Sedan så var det någon för ett tag sedan som inte kunde hålla fingrarna i styr och stal Filip och Ebbahs nya hojar. Så jag hittade nu en billig MTB som jag köpte till Filip. Ebbah cyklar just nu runt på sin förra cykel. Totalt sett så har det här hushållet ökat med fyra cyklar på två dygn nu. Snart öppnar jag nog cykelbutik här...

En Monark för en peng som motsvarar två luncher ute. Lätt värt det. Pyspunka fram är ju lätt fixat för någon som vet hur man gör.

Jag kom ju hem sent igår. Åt lite och började sedan skruva ihop crossen, tänkte väl att det skulle gå snabbt men hade lite krångel ändå. Men nu är den ihopskruvad och laddad. När jag sätter mig på den om en liten stund så blir det premiärturen, återstår att se hur sittställningen blev...

Loading...

Nä, nu ska jag dricka upp min Nocco och göra dom sista förberedelserna. Får se om benen sitter kvar sen. Apropå ben så gick dom inte sönder helt av löpningen i förrgår. Faktiskt så klarade dom sig riktigt bra, även om jag givetvis blev lite sliten. Men inte alls så illa som jag befarat.
Hoppas att ni får en riktigt fin dag och med lite tur så kan jag visa upp nästa Canyon-hoj i bloggen i kväll. Vi hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar