Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-21

Väckningspass med sega ben

Hej och god förmiddag!

Cyklade till jobbet med sällskap av Linda i morse för att få till någon form av väckningspass och samtidigt hinna återhämta mig ordentligt till morgondagens Kolmårdsbiken. Hade dock sega ben och ingen vidare bra känsla, kanske satt gårdagens Le Peloton kvar i benen? Under inledningen av dagens pass så frös jag också vilket inte direkt underlättar sprättkänslan.

Klämde två intervaller på väg till jobbet. En på 4:37 med 349 watt i snitt och en på 6 minuter med 318 watt i snitt. Lite mesigt och så, men det kändes som om benen behövde luftas lite snarare än att väckningspasset skulle vara hårt idag. I ärlighetens namn så hade jag väl inte så mycket mer i mig. Normalt sett vilar jag ju torsdagar om jag har tävling på lördagar, men Le Peloton ville jag inte missa...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar