Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-07

Video från Le Peloton igår

Hej och god förmiddag!

På allmän begäran så kommer här videon från Le Peloton igår torsdag. Av någon anledning så blev dom sista 3-4 minuterna inte med, men då åkte jag ju ändå i min ensamhet så det var kanske inte så intressant...

Ett par highlights:
28:55 stötförningen som är början till slutet för mig.
39:30 Jag släpper Jonas från hans rulle..

Nu har jag tränat fyra dagar i rad och tar kanske lite välförtjänt vila idag. Å andra sidan så har jag ett bra träningssug just nu. Antingen så ska jag utnyttja det för att träna, annars kan jag vila och kanske behålla suget lite längre?

Hur skulle ni göra?

1 kommentar:

  1. Vila idag, och klämma 4-5 tim distans i helgen

    SvaraRadera