Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-16

MTB-distans

Hej och god eftermiddag!

Nu sitter vi i soffan, Linda, Filip, Frida och jag. Amstel Gold Race går på TV:n med Vacchi och Adamsson som kommentatorer. Livet är gott! Tidigare idag så var vi ju ut och cyklade, Linda och jag. Vi blev inbjudna till lite sällskapscykling tillsammans med Hanna Bergman, Louise Rundqvist och Jimmy Bodin.

Hanna hade klurat ut en runda med en hel stig och en del var av det klurigare slaget. Vädret var på topp om än något kallt och jag hade hur trevligt som helst. Linda som körde för femtonde dagen i rad (!!!) blev lite trött på slutet och det tyckte jag också var roligt. Man kan säga att jag blev glad för hennes skull. Det är ju så härligt när man tar helt slut.

Fick ihop drygt 16 timmars träning denna vecka, superbra!

För mig blev det en ganska lätt dag i sadeln även om benen var en smula slitna från gårdagens 90 minuter på 80% i slutet av det passet. Så med en lite lättare dag idag så hann jag med att ta en del bilder också:

Hovfotograf Jimmy tog bland annat dessa:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar