Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-29

Lördag

Hej och god förmiddag!

Här har dagen rullat igång och det är helg med fint väder ute. Jag kör riktig långhelg denna gång och ska inte tillbaka till jobbet förrän på onsdag. Så himla skönt!

Huset är fullt i helgen då Oscar Ekstam kom förbi igår och stannar över helgen. Linda och hennes två barn kom också igår och idag kommer alla mina fyra barn att vara här. Det blir totalt nio personer i huset det. Liv och rörelse! Oscar är just nu i Säter där han är speaker på Klippingracet och Linda är ute på en cykeltur. Barnen leker (ok, bara Frida leker) eller sitter med surfplattor så jag har det ganska lugnt ändå.

Långloppscupen (Oscar) på besök.

Frida och jag ägnade oss lite cykelvård på min Exeed CF SLX 9.9 LTD igår.

Fick en kommentar på bloggen angående min video från Kolmårdsbiken igår. Den är på gång! Det tar bara så sjukt lång tid. Jag räknar med cirka fyra dygn för att exportera denna 12.7 gb stora film. När jag hade kommit ungefär halvvägs in i exporten så tog minnet slut i datorn, så jag fick lov att starta om hela processen i onsdags. Videon borde alltså bli klar imorgon, håll ut och håll koll på min YouTube-kanal!

Nu ska jag aktivera mig lite, vi hörs senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar