Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-04-10

Skateparken


Hej och god kväll!

Idag så drog vi till skateparken direkt efter att jag kommit hem från jobbet och fått i mig en smula mat. Ebbah hade önskat det ett par dagar så vi passade på när vädret ändå var bra. Frida var givetvis taggad också hon. Det blev en kul stund tillsammans och lite välbehövlig frisk luft.

På jobbet har ju hänglås-paxat ett skåp för att kunna ha lite ombyte i vid cykelpendling. Nästa problem är dock att det inte finns någon superbra plats att förvara cykeln på. Tyvärr så får jag inte längre ha min cykel på kontoret. Något som jag hade då och då fram till typ i somras, men det gillades inte av alla. Förvaringen gick ju bra ändå eftersom jag hade ett annat bra ställe att ha den på där den fick vara ostörd. Alltså det finns ju cykelställ utanför, men där är jag inte så sugen på att ställa någon av mina cyklar.

Nu har Linda lockat/hotat med att jag ska träna samtidigt som hon dricker the. Dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar