Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-02-28

Fettisdagen, pannkaksdagen och en cykelskandal!


Hej!

Det är mycket nu. Både fettisdagen och pannkaksdagen på en och samma dag, vem kom på det här genidraget? Tur då att vi hade dragit fram en pannkakslott i morse! Tur var det faktiskt, för dels drog vi ju lott och dels så hade jag då inte en aning om att det var pannkaksdagen idag.

Frida och jag kom hem strax före sex idag, trots att jag gick från jobbet vid 16:25. Ibland tar det tid att hämta/skjutsa barn och handla lite. Middagen lät inte dröja på sig innan vi lekte/surfplattade/kollade Jon Olssons vlog. Frida var uppe tidigt i morse så hon vek ner sig tidigt i kväll och nattades i vettig tid. Fick ändå lov att lägga henne fyra gånger då hon nu har en tendens att komma upp gång på gång vid läggdags.

I kväll ska jag träna. Tänkte köra fyror faktiskt, det blir ju skoj... Men först ska jag natta övriga barn också.

__________

Såg precis en cykelskandal delas på Facebook. Det är Dennis Nystrand som är ute i blåsväder, igen. Han var ju tidigare avstängd i två år och nu får han en rejäl känga från sitt lag som väljer att arbeta vidare utan Dennis medverkan.
Här har ni den ena sidan av myntet:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar