Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2017-02-05

Kontraster

Hej!

Livet rullar på för fullt. Till folk som säger att dom inte har tid att blogga så brukar jag säga att det tar bara ungefär lika lång tid som att skicka ett mejl, så det har egentligen alla tid med. Men det handlar ju om prioriteringar också. Sedan jag senast skrev här så har jag hunnit med två jättebra träningspass. Men, Frida har också hunnit bli inlagd på lasarettet. Ni som följer denna Dalarnas största blogg vet ju kanske också då att jag var hemma från jobbet några dagar denna vecka för vård av barn. Igår så blev hon inlagd och hon får också spendera minst denna natt där. Nu i kväll så har vi fått veta att hon har lunginflammation.

Även om det är kul med både träning och blogg så finns det viktigare saker i livet. Det betyder inte att man måste utesluta allt annat, men ibland måste man prioritera mera.

En trevlig syn: ett bra träningspass med ett bra gäng.

En väldigt jobbig syn, åtminstone för mig som förälder...

Nä, nu har jag också hunnit med att prioritera bloggen lite också. Det blir nog ett längre inlägg imorgon istället. Jag måste också försöka prioritera lite sömn, något jag prioriterat bort sedan i onsdags... Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar